Ett år

12:28:01 2013-04-24

Idag firar jag och mitt körkort ett helt år! Det känns som att jag nyss fick det! Men att ha körkort är så himla skönt att ha!

Idag hade jag sovmorgon och inte med sena bussen in. När jag kom in övade vi ensamble och sen hade vi muprod en stund innan vi gick och åt. Nu väntar vi på att svenskan ska börja som också är
Våran sista lektion. Sen ska jag åka hem och inte röra mig på ett tag! Jag har sån himla träningsvärk från idrotten igår! Jag hade tänkt att träna i dag men jag klarar knappt att gå på plan mark så jag ska nog stanna hemma. Men i morgon ska jag träna! Jag har inte tränat på en vecka då! Så nu är det dags! Jag börjar bli lite rastlös! Så det ska bli skönt! Men eftersom jag tränade ganska hårt på idrotten igår så känns det ändå som att jag har rört på mig lite i alla fall ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback