Lördag

23:29:57 2013-04-27

Nu efter en lång dag innehållande långpromenad, misslyckad bakning, sjuk pojkvän och ont i halsen ska jag sova! Det har varit riktigt skönt att inte göra något speciellt! En riktig slappar dag! Förutom långpromenaden då ;) jag har också fått ta hand om min sjuka pojkvän som så snällt har smittat ner mig ;) men det är inte så ansträngande att ta hand om Andreas så mig gör det inget ;) det är annars alltid han som tar hand om mig!

I morgon ska jag i alla fall till gymmet. Sen ska jag nog plugga lite och hjälpa till att bära mitt piano! Det ska nämligen flytta! Ganska skönt att bli av med ändå ;) jag kanske också ska åka till Andreas. Vilket det förmodligen blir i stället för att plugga ;) fast som tur är så har jag egentligen inget att plugga på hemma så jag har ju egentligen inte så mycket att göra. Skönt!

Nej nu ska jag dejta kudden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback