Onsdag

17:10:05 2013-04-10
Idag har det varit full rulle. Men ändå ganska slappt. Det började med att jag fick skjuts till skolan av pappa. Sen var det naturkunskap som stod på schemat. Efter det var det inså. Sen skulle min ensamble grupp ha övat ensamble men alla kom inte så då satt och, Cassandra och Emma och lyssnade på musik i stället. Efter ett tag tog vi plast framför varsin mac dator vid musiken och jobbade med musikproduktionen. VI hade ingen lärarledd lektion men vi jobbade ändå. Ambitiösa eller vad? ;) Sen var det svenska som vi fick sluta tidigare fårn så jag och Lotta skyndade oss till bussen och hann med en ännu tidigare buss hem.
 
När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och efter lite prat med mamma och Andreas åkte jag mot gymmet.
 
Först nu har jag bänkat min rumpa i min säng med musik på hög volym och håller på och gör svenska. Men såklart lämnade jag ett häfte som jag måste ha till det här i skolan. Så jag får göra så gott jag kan. Jag kan kanske börja på lite annant nytt som jag har hemma. Det finns ju en del att göra!
 
 

Jag behövde ju göra musikproduktionen -.-

2013-04-11 // 12:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback