Passar på

09:18:42 2013-04-18

Jag tänkte passa på att blogga lite när jag inte har något att göra i skolan. Det är en väldigt kort skoldag då jag slutar 10.35. Väldigt skönt! När jag kommer hem med bussen ska jag åka direkt till gymmet och gymma. Sen ska jag plugga! Jag ska göra Naturkunskap och ekonomi. Ekonomin är till ett prov i morgon och naturkunskapen ska inte vara klar förrän v 18 men det kan vara skönt att ha den klar så är det en grej mindre att stressa över. Jag ska kanske också städa så att jag slipper göra det i morgon eftersom jag fyller då. Vi får besök på lördag av lite släkt m.m som ska fira mig. Så då måste det vara snyggt och städat!

Men förutom allt plugg har jag varit på riktigt bra humör det här veckan! Jag vet inte riktigt varför men det känns i alla fall bra ;)

Jag känner mig lite såhär:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback