rensade rabatter

18:03:44 2013-04-28
Idag vaknade jag med täppt näsa och ont i halsen. Så det blev inget gym för mig i dag. Tränar jag när jag är lite halv dassig så kommer det bara bli värre. Så dagen har spenderats med näsan i rabatterna! Jag rensade ogräs i ungefär tre och en halv timme innan jag gav upp och gick in. Då hade jag bara kommit en tredjedel av det som ska göras!
 
Jag åkte inte till Andreas heller eftersom att han inte heller mår bra. Vi smittar ju bara varandra. Jag får träffa honom i morgon innan skolan i alla fall!
 
I morgon ska jag då först till skolan och sen ska jag jobba 17-20.30. Sen ska jag krascha i sängen när jag kommer hem! Innan jag börjar jobba ska jag npg plugga lite och sen måste jag äta innan jag börjar jobba också för att jag ska orka. När man k'nner lukten av mat hela tiden blir man väldigt hungrig väldigt fort! Jag trodde att när jag hade jobbat på McDonalds ett tag skulle ajg tröttna på maten eftersom att man var runt den hela tiden och man kan hur lätt som helst ta med sig mat hem när man slutar. Men så är inte fallet! Nu två år efter att jag börkade tycker jag fortfarande att det är lika gott! Så man får se till att vara mätt när man börjar jobba så att maten inte blir för tilltalande när jag jobbar!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback