Torsdag

06:09:58 2013-04-04

Nu har två skoldagar fått och det är lila många kvar till helg. Men det blir ingen helg då jag kan ta det lugnt, på lördagen ska jag göra högskoleprovet som är från 8.30-16.20 så snacka om långt prov! På söndagen ska jag jobba 11.30-15.30. Det är ute så länge men det är ändå jobb.
Idag slutar jag vid fem i tolv så då ska jag åka direkt med bussen hem och byta om för att sen kasta mig på cykeln och åka och gymma. Väl hemma sen ska jag bara slappa! Jag har pluggat som en galning de två senaste dagarna och så mycket som jag har pluggat de dagarna har jag nog inte gjort på två månader ens en gång! Så jag känner mig lite duktig i alla fall. Men igår när Andreas skulle förhöra mig på naturkunskapen så var jag så himla trött så mitt svar på allt var att de grejade. Tex vad har blodet för funktion? Det grejar!
Jag har prov i dag så det ska bli skönt att bli av med det! Idag har jag också marknadsföringsredovisning! Man ska stå och prata i hela 20 (!!!) minuter! Men jag får inte ihop så länge så min lärare får vara glad för det han får ;)

Ikväll kommer också Andreas sova hos mig. Det brukar göra så att jag sover mycket bättre även fast jag kan sova själv så sover jag lugnare när han är med. Sol igår natt hade mamma och pappa hört mig prata som fasen i sömnen! Då brukar jag inte sova så lugnt när jag gör det.

Nu ska jag gå och borsta tänderna :)

https://cdn3.cdnme.se/2031991/7-3/pic_515cfcfee087c34ac1f0bd66.jpg" class="image">



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback