Träningsnarkoman

16:52:23 2013-04-26
Idag hade jag nationellt prov i svenska i fem timmar. Som tur var fick man gå när man var klar. Vilket jag brukar vara ganska fort. Precis som jag trodde åkte jag med 9.40 bussen hem. Då hade jag ändå skrivit sju sidor! Snacka om skrivkramp där! Jag har fortfarande ont i fingrarna! När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och sen åkte jag till gymmet. Det blev ett konditionspass idag! Det har blivit så mycket styrka på sistone så det är skönt att göra något annat.
Jag köpte också med lite fredagsmys hem. Dvs godis. Nu efter att ha ätit lite av det känner jag att jag vill ta en runda till på gymmet! Jag vet att musklerna behöver vila så att de hinner återhämta sig och sånt men jag vill träna! Jag tror jag ska träna på lördag och söndag. Så jag ska hindra mig själv från att åka tillbaka till gymmet eftersom jag redan har varit där i dag! Men om jag ska gymma i morgon bler det nog spinning på schemat. Och på söndag styrka men då bara i överkroppen. Aja vi får se. Jag kanske tvingar mig själv att vila en dag. Men det kliar i armar och ben efter att få göra något och inte bara sitta still!
 
Nu ska jag försöka tänka på de desperata hemmafruarna på Wisteria Lane.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback