Trött

21:08:58 2013-04-08
Jag la ju upp en lista förut på vad som ska göras nu i april och eftersom det är ganska mycket skulle jag ta det lugnt och bara ta hand om mig själv i dag. Men när klockan hade blivit halv sju så var ajg så himla rastlös så jag åkte till gymmet även fast jag skulle hoppa över det i dag av ren lathet. Men det blev ett hårt gympass så nu känns mina ben och armar som spegetti. Jag kunde till och med lägga på lite mer vikter än förra gången! Jag kom hem igen vid tio över åtta och sen dess har jag gjort mig i ordning inför morgondagen som kommer bjuda på massor med plugg!
 
Imorgon fyller också Cassandra hela 19 år och så fyller Andreas storasyster också år men hon blir hela 22! Mycket födelsedagar! Så Grattis till dom båda!
 
Nu ska jag måla klart naglarna och sen släcka lampan och stänga ögonen!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback