Vill inte

20:10:46 2013-04-01
Just nu sitter jag i min säng och känner att jag verkligen inte vill till skolan i morgon. Jag vill verkligen inte tillbaka! Visst det är inte många dagar kvar men dom där dagarna som är kvar känns som en evighet! Det ska bli så skönt att slippa den förbannade skolan! I början tycker jag att det är ganska kul men sista året är alltid hemskt! Så har jag alltid kännt. Jag får liksom kämpa för att ens komma iväg till bussen för jag orkar inte mer skola snart! Jag vet att det bara blir massor med jobb sen men det är en annan sak. Jobbet lämnar man på just jobbet. Man får inte med sig tonvis med plugg hem. När man kommer hem kan man fokusera på annat som ska göras i stället. Så nu hoppas jag att de här sista 74 dagarna kommer flyga förbi!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback