Ett bättre inlägg

18:58:21 2013-08-15
Nu ska ni få ett bättre inlägg än vad ni fick igår. Bloggappen krånglade som vanligt så jag fick verkligen inte upp ett inlägg.
 
Idag har jag i alla fall varit ute och gått i harge uddar på morgonen och sen lagat mat, städat, bytt sängkläder, lagat mat igen och nu väntar jag på att klockan ska bli halv åtta så ska jag hoppa i ridkläderna och sen åka mot Josefin för att sen åka vidare till Sandor och Lilleman. Jag och Josefin ska kolla lite nya ridvägar i dag hade vi tänkt. Som vi kan rida sen när puttarna står i nya stallet. Så vi ska helt enkelt rida vilse i skogen ;)
 
Idag kändes det verkligen i min kropp att den inte har fått vila på ett tag. Jag rör på mig varje dag så jag sover hur länge som helst, jag äter som en häst och har ont i hela kroppen. Men träning får jag! I morgon ska jag faktiskt ta en lugn dag utan träning och utan ridning! Det enda jag ska göra är att vara barnvakt! Min kropp behöver vila! jag tränar ju som en gnu så det är inte så konstigt att jag är trött och hungrig jämnt! men jag tycker ändå inte att det är så mycket som det känns som i kroppen! men jag måste om jag ska ta mig in på den utbildningen jag vill gå!
 
Ikväll kanske jag till och med tar med mig kameran! I alla fall på en tur i bilen ;) Nej men det var ett tag sen jag fotade så det kanske är dags för lite nya bilder! Eller vad säger ni?
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback