Fullt upp

15:39:40 2013-08-01
De dagarna jag är lediga har jag bestämt massor jag ska göra. Mest är det gymma och rida som står på schemat men det är mycket nog det med!
Idag var också en ledig dag för min del. Så på morgonen när jag hade vaknat till cyklade jag ner till gymmet. När jag väl kom hem igen var jag helt slut! Jag hade sprungit i km på 6.5 min. Vilket är superbra om man tänker på vilken dålig kondition jag egentligen har! Det tar sig!
Nu på kvällen ska jag rida Sandor också. Louise ska med och visa ett ställe som är jätte bra att köra intervaller på!
 
Igår var jag och mamma till harge uddar och gick i väldigt rask takt upp för alla berg! Så då fick jag också min träning!
Jag har tränat massor den här veckan så nu de sista tre dagarna ska jag ta det ganska lugnt. Jag ska jobba fredag. och sen bara ut till Sandor efter jobbet och ge honom hans mat!
På lördag ska jag och Andreas göra en liten dagsutflykt! Vi ska till Linköping och gå i gamla stan och åka till Cloetta! På måndag åker Andreas och hans familj till London så då får jag vara utan min prins i en hel vecka! Det har jag i o för sig varit förut men vi har aldrig inte pratat på så länge! Så det kommer bli kämpigt! Men jag har laddat upp med massor med saker som ska göras! Jag ska gymma, rida och jobba.
På söndag ska jag rida innan jobbet. Och sen ska jag jobba 16-21.
 
Så paus i det hela, vad är det?
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback