Mr bää

22:17:44 2013-08-22

Idag har jag inte gjort något alla förutom jobbat i fyra timmar. Annars har jag levt på Alvedon och mr bää. För er som ute läste det förra i lägger igår så är det min rispåse som ser ut som ett får som Andreas döpte. Det har varit en riktigt skön dag med inslag av PMS på jobbet. Men det är sånt man får ta. Tex så skulle jag ta fram nya påsar som man stoppar maten i i dtn. Då tappade jag massor på golvet som satt fast i de påsar som jag drog ut. Först blev jag skit sur för att sen en halv minut senare asgarva!

I morgon ska jag gå upp vid åtta för att gå med Caesar till veterinären. Han ska vaccineras och få ett nytt hormonchip. Han är inte kastrerad men chipet fungerar på ungefär samma sätt humörmässigt. Sen om jag inte har ont i magen och Caesar får anstränga sig efter en vaccination ska vi gå långpromenad. Sen ska jag bara slappa hela dagen.

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och lägga mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback