Ont i magen

22:52:43 2013-08-21

Idag har det blivit en lugn dag. Jag har gått långpromenad med Caesar och sen varit och kollat på nya stallet md Louise och Josefin. Sen har jag varit till sandor och hjälpt till att ge honom penicillin. Resten av dagen har jag haft en dejt med mr bää som Andreas har döpt min "risnalle" till. Det är en rispåse som är formad som en nalle.
I morgon ska jag ta det lugnt på dagen om jag fortfarande har ont i magen. Annars ska jag gå långpromenad med Caesar. Sen börjar jag jobba 16 och jobbar till 20.
På fredag är jag ledig och ska med Caesar till veterinären. Sen på lördag jobbar jag 12-21 och söndag jobbar jag 12-16 och sen ska vi nog äta kräftor!
Jag var och handlade i dag och hela affären luktade kräftor! Jag blev så himla sugen så jag hoppas det blir kräftor på söndag!

Alla skolor har ju börjat nu och det börjat kännas som att jag skolkar när jag inte åker iväg på morgonen. Även fast jag inte ska tillbaka så känns det jätte konstigt! Jag har aldrig skolkat och nu när jag inte gör det känns det ändå som det eftersom jag inte åker till skolan som alla andra. Förutom de flesta i min ålder såklart! Jag jobbar ju också nästan bara kvällar så då känns det ännu mer som att jag är hemma från skolan på dagarna. Nu när sandor äter penicillin också kan han inte ridas vilket för att det blir ännu mindre att göra på dagarna. Och eftersom Andreas jobbar på dagarna och jag på kvällarna kan vi knappt träffas heller. Vilket gör mig ännu mer rastlös. Men nu har jag gått ut skolan så det är väl sånt man får ta ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback