Snart september

22:15:51 2013-08-27
Helt sjukt vad snabbt tiden går! Det är snart september! Det känns fortfarande som att jag skolkar från skolan från varje dag jag inte är där men det börjar kännas lite bättre, Jag behöver inte ha dåligt samvete för ingen förväntar sig att jag ska komma heller
 
Inatt sov jag hos Andreas för att åka till Hjortkvarn och äta glass. Vid två fick jag skjuts hem och lite senare åkte jag och tränade. Jag har tagit det lite lugnt nu i en vecka ungefär för ´jag kände att jag tog i för mycket. Så nu efter lite vila känns det bra att komma igång igen!
 
Igår var jag och Petronella till Marieberg. Eller jag var sällskap åt henne ;) Jag ska ju till Ullared så jag behöver inte köpa något innan dess! Fast jag köpte faktiskt en grej igår. Ett par vinter ridskor så jag slipper frysa fötterna av mig. Det var dessutom 15% rabatt så jag fick passa på. När vi hade flängt klart inne i Örebro åkte vi hem till Petronella och hämtade hennes hund innan hon följde med hem till mig för långpromenad med Caesar och mig. Kul för Caesar med en ny kompis!
 
Nu ska jag lägga mig och sova innan jag slocknar på stället! I morgon ska jag ringa och tjata om min tid för att dra ut min ena visdomstand. Inte för att jag längtar utan mest för att jag vill få det i år så jag slipper betala ;) Jag sak också ringa till ett annat ställe innan Andreas kommer hit. Jag tänkte släpa med mig honom och Caesar ner på marken som är i morgon.
 
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback