Soffhäng

16:02:23 2013-08-29

Just nu har jag slagit ner mitt stora trötta arsle i soffan efter träning och två promenader med Caesar. Jag har även hjälpt till lite hemma. Jag har gjort ganska mycket de senaste veckorna så nu förtjänar jag en liten paus innan jag ska göra kvällsmat och städa mitt rum.

I morgon ska jag hjälpa mamma att vara barnvakt och sen ska jag rida. Jag ska också hjälpa till att städa huset och göra mat som vi ska ha på lördag när vi ska fira Johan. Jag ska också hjälpa till att göra tårta. Sen ska jag nog bara ta det lugnt.
På lördag ska jag hjälpa till att flytta sandor till det nya stallet. Jag ska rida dit honom så att vi slipper krångla med transporten när vi bara ska åka en liten bit! Josefin ska rida med också eftersom hon också ska dit med Lilleman! Det ska bli så himla skönt att få stall nu efter tre månader mitt i skogen!

Ungefär såhär känns det på gymmet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback