Stockholm

20:32:16 2013-08-12

Idag har jag, mamma och Johan varit i Stockholm hela dagen. Vi har bara gått i små affärer och myst! Det har varit jätte mysigt! Men nu är vi snart hemma och så snart vi kommer hem kommer jag nog stupa i sängen! Jag har inte gått upp såhär tidigt sen jag slutade skolan!

I morgon ska jag göra ett simtest så att jag får mitt tredje och sista intyg till polishögskolan! Jag är ganska nervös för en del av simtestet men jag hoppas på att det går bra ;)

Resten av veckan sen är jag ledig och ska bara rida och träna! Sen jobbar jag en vecka och är sen ledig en vecka till! Jätte skönt! Men jag fick mitt schema för september vilket gjorde att jag fick lite panik! Jag fick fyra tider på hela september! Så jag ska boka massor och sen skulle min chef ge mig fler tider! Så några fler hoppas jag på! Sen väntar jag även på att Sara ska få sitt schema gör september så ska vi boka en resa till London!

Idag bokade jag också en resa för mig och Lotta till Ullared den 7/9! Vi ska åka 02.45! Så jag förväntar mig att ta mig genom Ullared som ett spöke!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback