Trött

21:34:54 2013-08-30
Nu sitter jag i min säng efter en lång dag med massor att göra. Jag har hjälpt mamma vara barnvakt, jag har ridit, skjutsat mamma till jobbet eftersom hon och Caesar var med mig till Sandor och det blev ont om tid, dammsugit, torkat golv, "lagat" hämtat mat, skjutsat Johan, och gjort tårtdekorationer till Johans tårta. I morgon kommer det också bli en fullsmockad dag! Jag ska först flytta Sandor till stallet! (Äntligen!) sen ska jag hem och duscha, sen ska jag nog hjälpa till med det som behövs innan släkten kommer för att fira Johan som fyller på tisdag. Så full rulle även fast jag inte jobbar!
 
På söndag ska jag sova ut riktigt ordentligt och sen ska jag och Andreas på bio. Mysigt! Nu funderar jag i alla fall på om jag ska lägga mig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback