8 månader

11:40:36 2013-02-17

Igår kollade jag och Andreas äntligen på sista twilight! Den var så himla bra! De andra filmerna har varit ganska dåliga men eftersom böckerna var så bra kollade jag ändå. Men den sista!! Den skulle jag kunna se om och om igen!

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i åtta månader! Helt sjukt vad tiden går fort! <3

Idag ska jag inte göra så mycket. Jag kanske ska med till Kumla och hämta musse från veterinären om han mår bättre. Och sen kommer Andreas till mig när han har jobbat klart. Så i dag blir en riktigt lugn dag! Men det är skönt med såna!

Igår var jag och Andreas ute och gick långpromenad med Caesar. Första gången på en vecka som jag orkade en stund i alla fall. Efter varje backe var jag helt slut och vi fick gå ganska sakta men vi kom runt i alla fall. Det märks att jag inte har mått så bra!

Nu ska jag gå upp och borsta tänderna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback