Age with grace

18:48:52 2013-02-25
Dagen börjar lida mot sitt slut och det är nog tur för jag är jätte trött! Även fast jag inte hag gjort något alls i dag. Men det blir ju så när man inte mår jätte bra.
I morgon ska jag i alla fall till skolan. När jag har slutat ska jag hem och packa väskan för att åka till Andreas. Det är skönt att slippa släpa på den i skolan. Det blir endel som ska med! När jag ändå är hemma ska jag försöka mig på att springa/gå en liten runda. Det är dags att komma igång nu med motionen när vårsolen börjar titta fram. Det är lite på tiden också ;) Förra året ville jag få en snygg kropp till sommaren och började med det ca en månad innan det var dags att ta på sig bikini. Det slutade med att jag sprang ca 2 ggr innan jag gav upp ;) men nu ska jag börja i tid och fortsätta hålla igång!
Nu när virsolen tittar fram börjar jag också få lite rid lust! Så jag ska nog prata med Lotta om jag får kidnappa hennes lilla polle på en tur någon dag! Fast det blir säkert mer rida sen närsnön är borta! Det är så träligt med all snö, snöstyltor och is på hästa puttarna!
 
Nu ska jag hoppa, eller ja gå så lugnt som möjligt så att hjärnan inte skakar så, i duschen. Rör jag mig så lite som möjligt så känns knappt huvudvärken så allt går jätte segt i dag!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback