Alla hjärtans dag

20:30:53 2013-02-14
Nu börjar dagen lida mot sitt slut. En riktigt mysig dag.
 
När jag hade gått av bussen och blivit hämtad av mamma så åkte vi och köpte mjälk åt mig. Men jag fick gå in själv och handla så då köpte jag (ja jag och inte på mammas kort) toblerone bakelser! Mamma skulle få en kompis på besök så jag köpte med en åt henne också. Jag kan säga att de va riktigt goda!
När jag sen hade väntat i vad som verkade vara en evighet åkte jag ner mot busstationen och mötte Andreas som kom med bussen. Då fick jag världens finaste ros och geléhjärtan. Så vi åkte hem och satte rosen i vatten och sen åkte vi ivåg och fikade. Mysigt!
När vi hade fikat klart så åkte vi och handlade åt mamma. När vi gick in på ica så var det en jätte liten hund utanför. Chivaua. (vet inte hur det stavas) Då sa aAndreas: kolla under skorna så att du inte trampade på den! xD
 
När vi kom hem igen så kom mamma utrusande med hennes ica kort och så var det bara att åka iväg och handla igen. När vi åkte sa Andreas: Vi åker till lilla ica va? Det är ju pinsamt att åka tillbaka till torghallen, vi var ju nyss där. Hahaha!!
 
Väl hemma igen så åt vi och sen gick jag och duschade. När jag kom upp på mitt rum igen hade Andreas tänt ljus. Mysigt värre!
 
Så för att sammanfatta dagen: Mysig!
 
I morgon ska jag först till skolan och sen ska jag skjutsa Johan till ett lan han ska på. Då får jag med mig både Andreas och mamma för efteråt ska vi + pappa - Johan som redan är i Hallsberg kolla på balklänningar. Så hoppas jag hittar någon jag tycker om.
 
Sen när vi kommer hem igen blir det väl fredagsmys med min prins!
 
Nu blev det för en gångs skull ett långt inlägg! Något att läsa ett tag i alla fall ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback