Foton?

13:50:52 2013-02-21
Jaha då har jag kommit till den punkten på dagen då det inte finns ett dugg att göra. Med många timmar framför mig av dagen betyder det att det kommer bli en väldigt långtråkig dag!
Men jag funderar på att gå ut och fota i det nya vädret. Om jag itne gör det kan ja gju alltid lägga upp bilderna från igår som jag fotade när jag och Andreas var ute på långpromenad. Det blir ju inte så mycekt nya bilder just nu men jag har inte haft foto lust på jätte länge! Det blir så med allt ibland!
Förutom att fota ska jag gå och duscha. Jag fryser som en stucken gris. Jag brukar göra det när jag har varit ute och gått om det är kallt ute även fast jag är varm när jag kommer in.
 
Nu ska i alla fall kameran fram!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback