I skolan

08:36:20 2013-02-27

Igår skrev jag ett jätte lågt inlägg men det ville inte publiceras så jag gav upp efter ett tag. Men nu gör jag ett nytt försök med ett nytt inlägg.

Just nu är jag i skolan och får massage. Jätte skönt! Jag är så himla trött i dag fast jag har sovit mer i natt än jag gjorde igår natt! Konstigt -.-
Idag slutar jag i alla fall vid två men jag ska stanna kvar i skolan tills Andreas slutar 15.20. Jag får se vad jag hittar på under tiden medan jag väntar.
När vi kommer hem ska vi i alla fall motionera min kamera. Om det fortfarande är fint väder vill säga :) både Andreas och jag är trötta så om det har blivit grått väder stannar vi nog hellre inne!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback