Jobbig dag

10:23:06 2013-02-14

Usch va jobbig dag det va i skolan i dag! Jag hoppas ni kan höra sarkasmen i varje bokstav när jag skrev det ;) jag åkte in till skolan även fast jag visste att vi inte hade några lektioner. Eller ja vi hade eget arbete på marknadsföringen men jag är klar så vi behöver bara säga till att vi är där. Vilket var det jag gjorde i dag. Jag åkte med 8.45 bussen hem vilket var jätte skönt! Eftersom jag fortfarande inte mår jätte bra så fick mamma hämta mig. Jätte snällt! Jag orkade inte gå hem. Är det jobbigt att gå upp för en trappa för att jag inte mår bra så är det ganska skönt att mjukstarta med en dag som den här!

Nu resten av dagen ska jag vänta på att min prins kommer hem. När han kommer med bussen ska vi kanske ner på stan och fika. Det är ju alla hjärtans dag!

Hoppas alla får en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback