Klänningar

16:48:13 2013-02-08

Idag har jag och mamma som sagt kollat massor med balklänningar! Jag hittade två stycken som jag fastnade för, eller ja en egentligen. Jag har kort på några klänningar som jag tänkte visa, korten är inte vackra men kolla på klänningarna ;)

Den röda och blåa är av samma modell men olika färger. Den blåa tycker jag var snyggast men hon som hjälpte mig sa att hon skulle ringa och fråga vilka färger man kunde få på klänningen ifall jag ville ha någon annan! Den blåa är den jag tycker va snyggast!
De va ganska stora så på sista bilden fick jag till och med hålla in i ryggen för att den skulle sitta uppe! Men de hjälper till i butiken med att lägga upp och sy in klänningen vilket är jätte bra!
Jag ska ju sen ha en bh utan band så banden som är med nu ska ju såklart bort! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback