Lördag

21:39:20 2013-02-09
I morse vaknade jag med vörldens ont i magen. Det var ganska väntat med tanke på att det blir lika dant varje månad.
När jag hade tryckt i min alvedon åkte jag och Andreas mot honom för att han skulle hinna städa innan en del av hans släkt skulle komma för att fira honom. Eftermiddagen bestod sen av paket öppning och fika i massor!
När klockan hade blivit halv sex åkte hela familjen hemmåt. Jag funderade länge på om jag skulle stanna kvar en stund men jag kände mig lika blek som mamma sa att jag var så jag åkte hem sammtidigt som dom. Så nu har jag suttit här helt själv och tryckt i mig popcorn och haft min rispåse på magen.
 
I morgon ska jag jobba 12-16 och sen ska jag hämta upp Andreas på vägen hem. Vi skulle egentligen inte ha träffats förrän på måndag men det är svårt att vara utan honom. Det blir så tomt!
 
Nu ska jag försöka hitta någon bra film att titta på sås ka jag sova sen!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback