Migrän, glasögon och många sovtimmar!

10:59:08 2013-02-25
Igår när jag kom fram till jobbet och gick ur bilen så såg jag att det flimmrade i snön. Då hade jag ått migrän så det var bara att gå in och prata med min chef så kom mamma och pappa och hämtade mig och bilen. Väl hemma sov jag i ca4-5 timmar innan Andreas åkte hem vid 7 och jag la mig vid åtta för att sova för natten.
 
När jag vaknade i morse så hade jag fortfarande super ont i huvudet så jag blev hemma från skolan. Så typiskt att när jag har blivit bra från när jag var sjuk veckan innan lovet så får jag migrän -.- Men det finns inget jag kan göra åt det.
 
Idag är det ju så himla fint väder så jag tog på mig solglasögonen och gick ut och fotade lite. Det går inte så länge eftersom man blir känslig mot ljus även fast jag hade solglasögon. Men jag fick känna lite av solen i alla fall!
 
Spider cat, spider cat!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback