Mysigt

21:34:37 2013-02-03

Just nu sitter jag med tandborsten i munnen Och pyjamasen på mig. Visst den är bra till för mysfaktor men ändå ;) det blir för varmt att sova i! Helgen har varit jätte mysig! I lördags va jag och Andreas själva hemma. Vi gick långpromenad med Caesar, gjorde mat, kollade på film och bara mös. I dag har jag och mamma varit i Örebro och försökt hitta present till Andreas som fyller på tisdag. Jag fick med mig ganska mycket grejor hem. Pyjamas, trosor, parfym, jeans, balsam och lite sånt.

Jg ska prova en grej som kallas balsammetoden. Vilket betyder att man slutar använda shampo och tittar håret med ett balsam utan sulfater, mineraloljor och silikoner. När man tvättar håret med shampo så täpper man igen hårstråna och då får håret inte den näringen det behöver. Så jag har läst på på en hemsida och köpt balsam som ska funka. Ett balsam från Coop xtra för 11kr som man ska tvätta själva hårbotten med, ett från garnier som man ska ha i topparna och längderna på håret för att återfukta det och en inpackning som jag kommer använda en gång i veckan. Så jag ska prova och se om det blir någon förändring på mitt hår och blir det det kommer jag såklart fortsätta använda det!

Här är lite bilder från helgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback