Onsdag

14:22:41 2013-02-06
Idag slutade jag tidigt så jag åkte hem till Andreas med 12.15 bussen. Vi hade lunch konsert innan vilket var kaos! I alla fall första låten som var jazz! Aja skönt att få det gjort i allaf all!
Väl hos Andreas satt jag och pratade med hans mamma som är hemma sjuk i dag i ungefär en timme innan det blev dags att sätta igång men projektarbetet. Som jag nu har en liten paus ifrån! 
 
I eftermiddag ska jag vara sällskap åt min långhåriga pojkvän som ska klippa håret. Hans hår växer som ogräs! Lite orättvist! ;) 
han fyllde ju år igår och han fick en ny kamera då! En Nikon D5100! Så han kan ju få låna den någon gång ibland när jag inte använder den ;) nej men det va jätte kul att han fick en kamera för han tycker det är kul att fota! Och så kanske jag kan få ha min kamera ifred ;) 
 
Nej jag ska fortsätta på projektarbetet så att jag har gjort lite på det tills Andreas kommer hem :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback