Segt

13:31:30 2013-02-05
Klockan är snart halv två vilket betyder att det är två ovh en halv timme kvar tills Andreas kommer hem och jag har absolut inget att göra. Plugg orkar jag inte ta tag i. projektarbetet är det enda jag har med mig men det hade jag tänkt att göra i morgon. Eftersom jag inte mår så bra så är det skönt att bara ta det lugnt. men det är inte så lätt när man inte kommer på något att göra. jag funderar på om jag ska sova hemma i natt i alla fall. Andreas har som sagt sovmorgon och då kommer det bli väldigt svårt att komma iväg till skolan om han får ligga kvar i sängen och sova! Aja vi får se. 
 
Nu har jag i alla fall fått tiden att gå i några minuter så nu ska jag tillbaka till how i met your mother serien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback