Sjukling

14:33:48 2013-02-13

Nu har jag varit hemma från skolan i tre dagar. Det känns inte bra alls att vara hemma så länge men jag har inte mått någe bra så vad ska man göra?
Andreas har i alla fall sovit hos mig hela veckan och ska göra det i några dagar till. Han gör så att jag mår lite bättre när jag inte mår bra.
Dagarna jag har varit hemma har jag inre gjort något alls. Gå upp för trappen är till och med jobbigt så därför har jag bara suttit still.

Men i morgon ska jag iväg till skolan i alla fall! Jag slutar tidigt så det ska jag nog orka med! Andreas slutar sent som vanligt stackaren! Men han kommer till mig när han har slutat. Det är ju alla hjärtans dag i morgon!

På fredag ska jag skjutsa Johan till Hallsberg. Han ska på lan och det är bara jag hemma. Sen lördag och söndag ska jag bara ta det lugnt. Sen är det äntligen sportlov! På måndag jobbar jag och på tisdag ska jag på möte som har med projektarbetet att göra och sen kolla färgprover på balklänningen jag gillade och sen ska jag nog beställa den. Andreas ska nog följa med som sällskap :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback