Soligt

20:41:44 2013-02-23
Idag vaknade jag först vid åtta och redan då var det soligt ute! Men när klockan ringde var det bara att häva sig upp för att göra sig i ordning för jobb i det fina vädret. Jag jobbade bara tre timmar men det är mycket när det är fint väder. Jag fick stå i Dt ettan och då får man ju i alla fall lite luft men vid min lucka var det skugga och svin kallt! Så var det med den luften ;)
 
När jag kom hem var mamma, pappa och Andreas ute och gick i skogen så jag drog på mig träningskläderna och gick på en egen promenad. Jag tror jag var ute i 45 minuter innan det började skymma.
 
I morgon ska jag också jobba men då är det fyra timmar som gäller. 12-16. Och sen är lovet slut! Det har bara flygit förbi. Fast en del har jag hunnit med i alla fall! Jobba, möte, köpa balklänning, köra vilse i Örebro och bara slappat ;) Så något har jag i alla fall åstakommit ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback