Tisdag

17:49:03 2013-02-19
Nu är sportlovet i full gång och tiden bara flyger förbi! Jag har i alla fall fått lite gjrt de här två dagarna.
 
Jag har jobbat, varit i Örebro på ett möte om mitt projektarbete, agerat taxi åt Johan, snurrat runt med bilen på alla gator i Örebro, och beställt balklänning.
 
Jag hittade en jätte fin i en butik för några veckor sen. Och här om dagen hittade mamma en precis likadan på blocket som dessutom var några kronor billigare. Så klänningen kommer snart skickas på posten så det är bara för att hålla tummarna att den passar! Annars är det ju en bra motivation för att gå ner i vikt ;) Jag har nya tabletter som får mig att få världens godissug vilket inte är jätte bra så jag ska försöka motstå och fortsätta få bort lite valkar ;)
 
Fram tills på lördag ska jag bara slappa! Visst jag ska ha hand om Caesar och gå långpromenad varje dag men det är ganska skönt ibland! Jag ska ju också såklart träffa Andreas!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback