Tisdag

11:23:00 2013-02-05
Idag är det tisdagen den 5e februari och tisdagen då Andreas fyller år. Så grattis till min älskling! <3
 
jag sov hos Andreas från igår men i morse när jag vaknde mådde jag inte bra alls så jag stannade hemma. Men tiden bara sear sig fram och Andreas kommer inte hem förrän vid fyra! Sjukt segt! men jag kollar lite på filmer och serier för att fördriva tiden! Sen sover jag lite till och från också så det känns att jag itne mår bra. 
I morgon är det bara halvdag för mig i skolan och uppspel på ensamblen så då måste jag gå. Men Andreas har sovmorgon så det kommer bli jätte svårt att gå upp själv! Men jag kan inte svika mina bandmedlemar genom att vara hemma när det är uppspel! 
På torsdag slutar jag också tidigt så då ska jag hem till Andreas,. hämta mina grejor och sen ta nästa buss hem för 16.15 ska jag och Ebba på dans. Det ska faktiskt bli skönt att röra lite på sig! 
På fredag slutar jag vid tio så då ska jag med mamma till Örebro och kolla balklänningar! Sen ska vi nog brara hem. Vi var ju i örebro i söndags så något shoppande blir det inte! 
På lördag ska jag och familjen till Andreas och fira hans födelsedag. Och på söndag ska jag jobba 12-16. Det känns som att jag har något att göra varje dag! Men veckan efter ska jag inte göra något alls! Då ska jag bara gå i skolan och sova! Jag ska inte göra något onödigt som jag inte behöver göra! jag behöver ha lite lugn och ro! Eftersom jag är så trött på allt så måste jag försöka att inte ta på mig så mycket för då blir det bara jobbigare! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på en serie!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback