Äntligen fredag!

15:02:22 2013-01-25
Nu är det äntligen fredag för er som kanske har missat ;)
Igår var ju alla estettreor i romme över dagen vilket bar super mysigt! Jätte fint väder men svinkallt! Träningsvärken i dag tror jag tyder på att jag hade roligt ;)
 
I morse skulle ajg åka in till skolan tidigt med Andreas men när klockan ringde orkade jag inte upp så jag sov en timme till tills jag egentligen skulle häva mig upp. Jag orkade inte göra mig i ordning heller så det blev mjukisbyxor och mjukiströja i dag. Är man trött och frusen så är man!
 
Nu ska jag vänta en timme innan jag ska hoppa in i duschen och packa de sista grejorna för att den ta 17.15 busssen till Hallsberg och sätta mig på tåget mot Lidköping. Jag ska sova hos Sara tills på lördag då jag åker med mamma, pappa och Johan hem som kommer upp över dagen. På lördagen ska vi gå på bio och shoppa lite. Det ska i alla fall bli kul att träffa henne igen!
 
Nu ska jag försöka fördriva tiden innan Andreas kommer hit sista timmen innan det blir dags att åka!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback