Bal = ruinerad

09:29:37 2013-01-30

Jag fick inbjudan på Facebook om balen i dag. Biljetterna kommer kosta 560kr :S vilket är sjukt dyrt! Jag vill gå men inte när jag vet hur mycket pengar som kommer försvinna! Det är ju inte bara biljetten som ska betalas. Det är balklänning, hår, smink, skor, sen är det också till studenten, klänning, skor, mössa, flak, göra något efter. Det blir hur mycket pengar som helst som försvinner! Så jag vet inte hur jag ska göra för det blir väldigt mycket pengar för både mig och Andreas. Aja vi får se.

Jag har lite panik över allt som ska göras och allt som man ska veta. Man ska veta vad man ska söka efter skolan, man ska söka jobb, skaffa bil, flytta hemifrån, man ska veta vad man ska höra samma dag som studenten, man ska också klara skolan innan vilket känns som att det är väldigt långt bort. Jag får panik! Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag vill krypa under jorden och komma upp dagen efter studenten! Aaaaaaaaa!!!!


my thoughts exactly! :o

2013-02-02 // 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback