Fina naglar och friterat hår

17:22:07 2013-01-27

Nu är jag hemma i soffan efter en helg full med grejor att göra. I fredags åkte jag med tåg till Sara och sov där tills i lördags. På fredagen kollade vi bara på lite film och la oss vid tolv. Sen hade vi ju såklart mycket att prata om så jag tror inte vi somnade förrän vid två. På lördagen åkte vi in till Lidköping och shoppade lite. Riktigt mysigt att gå mellan olika butiker. Jag fick med mig lite gen i alla fall. En tröja, Ett linne, ett nagellack, en rouge, och en smink borste. Alltid nåt ;) när vi hade shoppat klart så åkte vi hem till Sara en stund innan vi åkte tillbaka till Lidköping igen för att gå på bio. Vi gick på den nya filmen ego. Den var riktigt bra. Jag brukar ha ganska svårt för svenska filmer men den var riktigt bra! Jag åkte sen hem med mamma, Pappa och Johan som hade kommit ner över dagen. När vi kom hem var Andreas på uppfarten med sin pappa som hade skjutsat honom hit. Sen sov han här men jag skjutsade hem honom i morse när jag skulle åka och jobba.
Det va massor med folk i dag som var hungriga!

Nu i kväll ska jag först låta mitt nagellack torka. Sen ska jag gå en promenad med Caesar och sen duscha av mig allt friterat! Sen ska jag dammsuga och sen ta det så lugnt jag kan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback