Första dagen klar

20:59:40 2013-01-09
Sen jag kom hem från skolan har jag gått med Caesar och gjort en religionsuppgift. Sen har jag bara tagit det lugnt! Man måste få göra det också ;)
I morgon har jag bara en lektion så jag får sova till tio över åtta och komma hem vid ett! Jätte skönt! När jag kommer hem ska jag gå långpromenad med Caesar. Sen ska jag inte göra något alls!
På fredag ska jag, Andreas, Emma och Cassandra på bio. Vi ska se the hobbit! Mysigt! Sen komer nog Andreas sova hos mig till lördag och sen på söndag jobbar jag 12-16. Sen var ännu en vecka slut!
 
Jag ska snart gå och lägga mig för jag hade jätte svårt att somna igår så jag sov runt fyra timmar i natt så jag är ganska trött ;) Tur att jag har världens sovmorgon i morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback