Första och sista lektionen!

08:24:37 2013-01-09

Idag har jag bara en lektion som tur är! Det har bara varit kaos! Både lottas, mys och mitt schema som vi he laddat ner till mobilen är olika fast de ska vara lika, ingen vet när det börjar gälla och om schemat är rätt så har vi världens håltimme nästan varje dag och har två likadana lektioner på varandra! Helt sjukt! Hur fan har de tänkt där?! Blir så förbannad!!

Aja något positivt är i alla fall att jag slutar 8.50! Då ska jag åka med 9.40 bussen hem och sen gå långpromenad med Caesar och sen göra ett religionsarbete. Sen ska jag inte göra lågor mer för jag är redan trött på den här jävla terminen! Så jäkla skönt att det bara är den här terminen kvar och sen slipper jag den här skiten!

Så jävla förbannad!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback