Hemma igen

19:30:00 2013-01-31
Nu är jag hemma igen efter några dagar hos Andreas. Men såklart är han ju med hem hit också ;)
 
Min ångest över allt som händer börjar lätta lite grann. För att se ett slut på gymnasietiden har jag fått ett måttband av mamma som jag ska klippa av en cm på för varje skoldag som går. Så att jag kan se ett slut på det hela liksom. Och känna att det faktiskt inte är så lång tid kvar! 79 skoldagar för att vara exakt!
 
I morgon börjar jag 12.25 men min kära ensamble grupp har kommit på att vi ska öva ensamble kl 7.50 på morgonen. Så det är bara att häva sig upp tidigt och åka iväg! För att fördriva tiden lite sen innan jag börjar så ska jag göra lite projektarbete och svenska. Så att de timmarna jag är i skolan inte är helt bortkastade.
 
Nu ska jag fixa mina naglar menad jag väntar på att Andreas ska duscha klart :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback