I min ensamhet

21:45:28 2013-01-05
Nu sitter jag i min säng och ska kolla på en film innan jag ska krypa ner i min säng. I morgon ska jag nog till Andreas. Vi får se vad vi hittar på. Vi brukar vara ganska dåliga på att komma på något att göra när vi är hos honom men något får vi väl försöka komma på!
 
Förr kunde jag sitta och skriva i evigheter om tankar och allt som hände runt omkring mig men ja ghar totalt slut på ideér. Vilket är ganska tråkigt. Jag bloggade mer än en gång varje vecka och skrev då inte lite i varje inlägg. Jag vet att det har blivit ganska tråkigt men jag kommer inte på ett dugg! Jag komer inte ens på vilka bilder jag ska lägga upp så jag använder gamla bilder som ni kanske inte kommer ihåg att jag har lagt upp. Jag har liksom ingen motivation. Till något egentligen. Jag vet inte varför man jag har väl en svacka eller nåt som jag hoppas kommer gå över snart. Jag ska försöka bättra mig. Jag lovar!
 
Igår beställde jag en fjärrutlösare till min kamera. Ganska billigt också vilket är ett +! Så jag hoppas att den kommer nästa vecka! Den är i alla fall skickad så jag tror den kommer på måndag eller tidsag :) Så ska jag väl inviga den också ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback