I skolan igen

14:06:48 2013-01-22

Nu sitter jag i skolan igen efter att ha haft några sköna timmar hemma! När jag kom hem satte jag mig en stund framför tv'n medans Caesar fick smälta maten jag gav honom. Sen gick vi långpromenad på ca en timme innan det var dags för mig att äta själv. Jag lagade faktiskt en egen soppa! Som blev riktigt lyckad måste jag tillägga ;) sen var det dags att hoppa in i duschen, lite fräschare efter att ha gått långpromenad. Sen slappade jag bara framför tv'n innan det blev dags att sätta sig i bilen och åka mot skolan. Nu börjar jag om en kvart. Vi ska ha övnings kursprov i ensamble idag. Vi ska lyssna på när lärarna spelar och sen säga vad de kan göra bättre. Skit svårt men vi ska vara igen klass nu när vi provar och sen var och en när det väl gäller!

I natt ska jag sova hos Andreas. Det var ett tag sen men vi kan ju inte bara vara hos mig! Vi får försöka träffas så mycket som går nu fram tills torsdag då jag ska till Romme. Åker 6.50 och kommer hem på kvällen. Sen på fredagen ska jag åka till Sara och kommer hem på lördagen. Söndagen ska jag jobba och sen kanske till marieberg vilket han inte får följa med på ;) en viss person fyller ju snart ;)

Fina biler från promenaden i dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback