I skolan

13:41:35 2013-01-11

Jag slutade min sista lektion för i dag för 40 minuter sen. Sen dess jag jag suttit vid ett element och väntar på att Cassandra, Emma och Andreas ska sluta. Cassandra och Emma slutar om 20 minuter och Andreas om en timme och 40 minuter. Så det blir ganska mycket väntande för min del! När alla har slutat ska vi åka en snabbis till McDonalds för Cassandra och Emma ville äta innan bion. Sen ska vi vidare Mot Örebro för att gå på the hobbit! Emma har redan sett den och hon säger att den är jätte bra! Så jag hopas att hon har rätt! :)

I morgon ska jag och Andreas nog inte göra något speciellt, vilket ska bli ganska skönt efter de första dagarna i skolan. På söndag ska jag jobba 12-16.

Nu ska jag fortsätta sitta här Mot elementet ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback