magkatarr- igen

18:56:28 2013-01-23
Igår sov jag hos Andreas, vilket är riktigt skönt för då kan jag sova ordentligt! Och jag får sova en halvtimme längre än när jag sover hemma ;) Jag slutade tio över ett i skolan och både jag och Andreas hann med den tidiga bussen. Andreas slutade redan vid elva men han var kvar och gjorde projektarbete.
 
Jag har lyckats få magkatarr, igen. Vilket inte är jätte kul! I tre dagar nu har jag haft ont i magen när jag har ätit och inte har ätit. Och i dag när jag och Andreas hade kommit hem till honom igen började jag också må illa och få frossa. Ansiktet svettades som en gris medan resten av kroppen frös.
Så nu har jag hämtat ut medicin igen som brukar hjälpa och sen är det bara att äta regelbundet och bra grejor för magen. Inte så mycket godis, vitt bröd och sånt. Jag har ju fått bort det andra gånger så det går nog den här gången också.
 
I morgon ska jag till romme med estet treorna. Det vill säga min andra klass. Eller en av mina tre kanske till och med. Jag har ju estetklassen, samhällsklassen och ekonommiklassen. Det blir endel klasser ;)
I alla fall vi ska till romme. Vli blir bjuda på en heldag där allt ingår! Det ska bli jätte kul! Om bara min mage kan uppföra sig! Så i morgon ska jag vara i skolan 6.50 och kommer hem vid 6 halv7 ungefär. Vi kommer hem ganska tidigt men vi ska ju upp till skolan dagen därpå. Jag ska köra bil hem från Hallsberg när vi kommer tillbaka och det tar ju en extra halvtimme också. Men det ska bli kul. Jag har gjort lite packning som ska med och har förberett lite matsäck!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback