Måndag igen

20:50:34 2013-01-14
Jag som sa att jag skulle bli bättre på att blogga. Men aja ni får vara glada för nåt. I helgen har jag inte gjort så mycket. Jag har i alla fall jobbet på söndagen och sen såklart spenderat resten av tiden hela helgen med Andreas!
I dag började skolan kvart i tolv. Riktigt lång och skön sovmorgon! Efter skolan följde jag med Andreas hem. Vid åtta skjutsade han sen hem mig. Det händer inte så jätte mycket just nu. Det största är väl att jag måste hitta en födelsedagspresent till honom. Och jag får ingen hjälp av honom! När man frågar så säger han bara: Jag ver inte. Och ja jag vet att du läser det här Andreas ;) Men jag ska nog allt komma på något riktigt bra! ;)
 
Nu ska jag hoppa ner i min säng för den jätte jobbiga dagen tisdag! Upp 05.15. Buss 06.40. Skola till 10.10. Buss hem 10.45. Superjobbig! När jag kommer hem ska jag i alla fall baka chokladbollar som plåster på såren ;)
 
Img_3506_184182378_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback