Mellanlandar i fotöljen

17:57:17 2013-01-05

Idag har jag haft fullt upp! På morgonen gick jag en power Walk med Caesar och sen hoppade jag in i duschen. Sen dammsög jag mitt rum och fixade naglarna. Eller fixa och fixa. Jag tog bort nagellacket och kapade av dom ;) sen gjorde jag lite plugg. Men nu tänker jag bara slappa tills skolan börjar igen för plugg på ett lov är inte det roligaste!
Efter ett tag åkte jag med mamma och pappa på födelsedagsfirande. Där deras tre vilda men söta ungar va. Så jag har lekt med dom vilket gjorde mig jätte trött xD jag fattar inte vart de får sin energi ifrån! Men de är ändå söta ;)

Nu när vi är hemma igen så jag och mamma gå promenad med Caesar. Sen ska jag nog kolla på en film eller nåt tills det är dags att sova. Jag har varit utan Andreas i dag för han skulle jobba lite. Men det blir Tomt :/ men men ibland måste man va ifrån varandra också :/

Nu ska vi ut och gå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback