Onsdag

18:19:40 2013-01-02

Jag tror i alla fall att det är onsdag i dag? :O men aja jag är ju ledig ;)
Just nu är jag hemma hos Andreas vilket jag kommer vara i några dagar. På fredag ska jag däremot kanske till marieberg. Men vi får se. Andreas ska vara med en kompis så jag får fredagsmysa själv.
Det har inte hänt så jätte mycket på sistone, men det blir ju så när man är ledig ;)
På nyår va jag och Andreas i alla fall hos Lotta med posthen och hade massor med mys! Jag tjänade också 500 kr på att köra lottas bror till Askersund ;) ganska lättförtjänta pengar ;) jag hade i alla fall jätte trevligt och mysigt!
I söndags va jag på bio med Andreas familj. Mammas pojkar. Det roligaste på hela filmen va nog att en gubbe satt bakom och gjorde grisläten när han skrattade ;) men filmen var lite små rolig ibland också ;) mysigt med bio!
Jag ska nog på bio snart igen med Andreas, Cassandra och Emma. Sen ska jag på bio med my också. Mycket bio nu ;) men det är mysigt!

Nu ska vi titta på film :)


tss tss marieberg igen! ;)

2013-01-03 // 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback