Pannkakor på G!

16:13:07 2013-01-10
Just nu är jag i köket och lyssnar på min obetalda spotify dvs inte premium! Jag känner verkligne har sjukt mycket jag använder mig av spotify då jag inte längre kan ha det i mobilen! -.- Men allt kostar ju och om jag vill kunna skaffa gymkort som går på nästan 2000 för ett halvår så... ja vi får e hur det blir :) Det är ju väldigt mycket pengar som bara försvinner. Även fast jag verkligen skulle behöva börja gymma så är det mycket pengar! Men vi får se  :)
Det jag gör i köket förutom lyssna på obetalda spotify (-.-) är att steka pannkakor! Mamma ringde och beställde det till kvällsmat ;)
Senare i kväll kommer Andreas hit och sover över. Jag har knappt träffat min älskling på två dagar! Vilket käns sjukt tomt!
I morgon tar vi bilen till skolan så ska jag, Andreas, Cassandra och Emma på bio på kvällen. Jag och Andreas hade pratat om att gå på den och sen frågade Cassandra om jag ville gå med henne och Emma så då tänkte vi att Andreas också kunde följa med. Jag ville inte säga nej till någon av dom :) Men det går ju bra tt göra såhär också! Andreas är ju en väldigt stor del av mitt liv så det betyder också att han ofta är medräknad om jag ska göra något! Visst nu är han inte med på en del saker men han är en del av mitt liv så då får de runt om acceptera det. Vilket de gör! :)
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på obetalda spotify! (känner att jag tycker ganska synd om mig själv för att mitt premium har gått ut!)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback