Sista dagen

18:42:41 2013-01-08
Sista dagen på lovet var då snart slut. Det känns som att jag bara har suttit stilla en liten stund i dag. Jag har hängt tvätt, gjort mat, klippt mig, varit hos tandläkaren och handlat. Det blev inte så stor skillnad när jag klippte mig eftersom jag bara toppade, men vill man att håret ska bli långt så får det va så ;)
 
I morgon har jag bara en lektion. Eller egentligen vå men jag har världens håltimme i fyra timmar så jag mailade min lärare och frågade om jag fick åka hem och plugga i stället så i morgon bärjar skolan 7.50 och slutar 8.50! Jätte skönt! Man å andra sidan ska jag försöka få lite plugg gjort. Sen ska jag försöka hinna med en långoromenad med Caesar också så att mamma eller pappa slipper när de kommer hem och det är svart ute!
 
Nu ska jag njuta av de sista timmarna innan det är dags att gå och lägga sig inför första skoldagen på sista terminen i gymnasiet!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback