Slappar dag

22:11:05 2013-01-03

Idag har jag och Andreas inte gjort något alls! Eller ja vi har bakat ;) riktigt avancerat med kladdkaka ;) men gott va det!
Jag ska sova kvar tills i morgon då jag ska till marieberg med pappa och använda presentkorten jag fick i julklapp :) man får ju passa på nu när det är rea ;) jag har varit i mareberg massor på sistone men det har behövts! Annars hatar jag att shoppa! Men i morgon ska jag åka med pappa och då brukar jag hitta saker vilket är kul! Jag ska i alla fall köpa en nya parfym! Min är snart helt slut och jag har haft den jätte länge. I mer än ett år! Även fast jag använder den nästan varje dag har den hållit jätte länge!

I morgon ska jag också fredagsmysa själv. Det är inte varje dag! Andreas ska vara med två av hans kompisar. Så jag ska väl mysa med någon film :) boken jag lånade av hans syster, hungerspelen, läste jag ut i dag! Så Himla bra va alla tre! Hon hade alla böcker i en så det va bara att läsa på. Jag tror det tog fyra dagar allt som allt att läsa ut den! Riktigt bra! Men nu blir jag såhär rastlös igen efter att ha läst. Även fast jag har annat att göra tycker jag det är så skönt att komma till en annan värld och vara någon annan en liten stund. Även fast jag tycker om mitt liv nu så är det skönt att få vara någon annan. Jag har så himla lätt för att måla upp den värld som beskrivs i boken att jag blir helt uppslukad!

Nu ska jag njuta av min massage medans vi kollar på film :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback