Snart hem

13:55:14 2013-01-16

Nu sitter jag efter den grymt jobbiga dagen i skolan och väntar på att Andreas ska sluta så att han kan komma hit. Jag hade en lektion på morgonen, sen håltimme och sen svenska i en kvart! Sååå jobbigt! Nej det har varit en riktigt lugn dag! Vilket är jätte skönt!
Andreas kom till mig igår kväll och sov över vilket va jätte skönt för då kunde jag sova ordentligt! När han inte ligger bredvid mig tar det fyra timmar för mig att somna men har jag honom hos mig somnar jag på en gång! Vilket är jätte skönt! När han inte är med drömmer jag och somnar aldrig riktigt helt, men när han är med sover jag som en stock genom hela natten!

Hela dagen i skolan i dag har jag pluggat pluggat och pluggat! Så jag behöver inte göra något hemma! Jag har gjort Naturkunskap, marknadsföring och svenska! Marknadsföringen blev klar, jag läste det vi skulle till svenskan, och jag har skrivit allt från naturkunskapen två gånger. Jag har varit roligt flitig ;) jag slipper ju plugga hemma då vilket är jätte skönt!

Igår fick jag experthjälp av Ronja med naturkunskapen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback